Tema: Re: galbut kazkur Vilniuje yra "Buffalo Chicken Wings"? (tas kas zino - supras)
Autorius: benamis
Data: 2015-03-01 09:40:01
As irgi meginau. Nesupratau kur sukisti tiek miltu... man tik vienas
puodelis susinaudojo:) Kai atveso padazas ir man atsiskyre sviestas, bet tuo
metu teliko tik keli gabaliukai:) niam niam:D

Siaip nemegstu labai astraus maisto, tai galvojau bus neimanoma valgyt, bet
labai nustebino malonus astrumas.

"kaiser"  wrote in message news:mcpkit$45m$1@trimpas.omnitel.net...

Vakar pabandžiau. Viskas būtų visai neblogai, gal tik miltų pagailėjau.
Bet su padažu ar man čia kažkas nepavyko, ar taip čia taip ir priklauso.
Sviestas sau, visa kita sau. Atrodo neperkaitinau, užviriau ir perkėliau
ant mažiausio degiklio su vos rusenančia liepsnele. Iš pradžių visai
skanu, bet paskui tas riebumas pradeda lysti. Sviesto ~75g dėjau.

--
kaiser