Tema: Re: galbut kazkur Vilniuje yra "Buffalo Chicken Wings"? (tas kas zino - supras)
Autorius: servisas
Data: 2015-02-19 12:30:35
Jo, is pradziu paima piena, padaro miltelius, po to paima miltelius,
atskiedzia ir gaunasi pienas. Axujienas biznis :)
Taip parasius apie dvaro piena, tai gali atsirasti dar vienas gandas, nors
tasai tai visiskai normalus pienas. Speju noreta nugasdinti apie Mu arba
Marge, kurie gali be saldytuvo stoveti menesi ar metus. Viena texnologe man
pasakojo, kaip daromas tas "pienas is milteliu". Jos klausimas buvo toks,
kad nxjam daryti taip, kaip parasiau 1 sakiny sito posto. Taigi viskas
pinigus kainuoja. Tasai pienas yra visiskai normalus pienas tik su garais
apdorotas iki berods 132C. Visos bakterijos zusta, taigi nera kaip jam
surugti. Todel ir stovi ilgai. Ipilk i ji normalaus pieno su bakterijom ir
surugs lygiai taip pat sekmingai.