Tema: Re: kepsnines pradziamokslis
Autorius: Night
Data: 2014-04-16 11:39:41
Gal ir galima, ji pora kepsniu. Del sudegimo greicio nezinau. Anglis/anglies
briketai tas pats bbis, briketai turbut brangiau. O del temperaturos -
ziurint ka kepi, cia kaip orkaitej. Jei koks steikas - tai kepciau kuo
karsciau ir trumpai. Jei pvz. vistiena su majonezu aptepliota, kur labai
svilti megsta - kepciau uzdaryta ir temperratura nu maks 180-200, nes kitaip
kogero degs. Koki dideli mesos gabala, nu patkim visa sprandine, jei kepti
apie valanda - tai atitinkamai temperatura irgi kokius 170-180 laipsniu. Bet
cia mano interpretacijos, jos nebutinai teisingos.