Tema: Re: kepsnines pradziamokslis
Autorius: Night
Data: 2014-04-15 16:06:25
Oi ble juokas paeme - is mano patirties, ismesk ja iskart, nes as
prasikankinau pora metu, kol supratau, kad tai nei kepsnine, nei rukykla :D

Jei rimtai, tai nelabai tikes daiktas. As tiesa pasakius mokejau uz ja
tik 260 litu (truputi kitoks modelis buvo, su mazesniu dangciu
pagrindinei pakurai), pirkau is ten pat. Kaip kepsnine - gal ir ok,
galima ora prisukti ir taip isketi didesni gaba mesos jo nesudeginus.
Kaip rukykla - visiskas sudas, nepavyko man patikimai temperaturos
sureguliuoti. Reikia pastoviai stoveti salia kad temperatura butu ~120,
maziau pasiekti labai sunku, o 120 tai jau praktiskai kepimas, o ne
karstas rukymas gaunasi.