Tema: Re: kepsnines pradziamokslis
Autorius: Ostapas
Data: 2014-04-16 11:15:33
mhm, dar minėjo kad mažojoje dalyje irgi galima kepti kai mėsos kiekis
nedidelis (grotelės ten irgi yra)
su malkom kaip suprantu pati kepsninė sudegs gausiai greičiau, todėl geriau
jų nenaudoti ir pirkti medžio anglį?
dar - užmačiau kalbant apie anglies briketus kažkur, bet atsiliepimai
nevienareikšmiški buvo. čia OK/ne OK?
Gal yra kokios nors rekomendacijos temperatūroms kepant? ar čia tik rūkant
reik žiūrėt?