Tema: Re: kepsnines pradziamokslis
Autorius: Night
Data: 2014-04-16 11:08:12
Jei trumpai - tai aliejum sutept reikia, kad nerudytu. Tik va as nelabai
supratau, negi visa ta isore isteplioti aliejum? As nesiparinciau del to
aliejaus visai.

O daugiau del naudojimo - kepsniams kureni lauzeli arba anglis toje
dideleje dalyje, kai yra zarijos - dedi groteles, dedi mesa ir pagal
pageidavima uzdengi dangti - tada gali oro padavimo/dumu ismetimo
sklendziu pagalba pareguliuoti temperatura.

Del rukyklos - kureni malkas arba anglis toje mazesneje dalyje, kai yra
zariju, dedi koki rukstanti medi - obeli, alksni, etc. o dideleje dalyje
ant groteliu dedi rukoma produkta, uzdarai visus dangcius ir oro
padavimo sklendes pagalba reguliuoji temperatura rukymo skyriuje.

Tiek tos teorijos ir praktikos.