Tema: Re: moliugu pyragas
Autorius: Justas
Data: 2012-12-22 19:37:03
tame ir esme, kad musu cukinijos nuo musu moliugu nelabai skiriasi - ta
pati fignia :)
o elementariausias moliugo pyragas yra toks - mieline tesla iskociojam
plonai, na tarkim 5mm, dedam ant virsaus burokine tarka tarkuota
moliuga, pries tai pamaisyta su cukrum pagal skoni. teslos blyno krastus
uzlenkiam voko principu, kad liestusi (4 krastai). krastelius siek tiek
paspaudziam, bet hermetiskai nebutina, virsu patepam plaktu kiausiniu.
tiesa kept geriau formoj, tada kepinys nepraranda formos.
taigi jei moliugas geras, buna labai skanu ir nereikia jokiu priedu deti