Tema: Re: SOS! kruopu kenkejai
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2011-11-21 02:57:18
Isimti stalcius, viska gerai issiurbti-viska ten po spintelem, etc.
Isvalyti visas spinteles ir aisku viska, kas uzkresta, ismesti, o naujus
produktus sandariai uzdaryti svariuose induose. Galu gale,
profilaktiskai dezinfekuoti VISKA actu. Pas mane buvo rudu vabaliuku
uzsiveise, pasirodo is lenkisku prieskoniu. Isplito per visus
neuzdarytus indus, net i dziovintas mieles sulindo. Isvalius ir
sandariai uzdarius kartkarciais pasirodydavo vienas kitas vabaliukas,
bet dabar jau svaru.