Tema: Re: SOS! kruopu kenkejai
Autorius: Junda
Data: 2011-11-17 23:36:16
Namelių principas toks, kad pritraukia tik patinėlius (o gal tik
patelės, nepamenu) ir jie prilimpa. Jei namelis padėtas teisingai ir
dalis kirmėlėtų džiov. vaisių, kruopų ir kt. nėra sudėta UŽDAROSE
erdvėse (pvz., stalčiuose), tai prilimpa visi tie, kurie turi galimybę
dėt kiaušinius. Ir jeigu neatnešama NAUJŲ iš parduotuvės, tai
dauginimosi ciklas kaip ir užsidaro.

Yra vienas BET ir labai didelis. Reikėtų langus laikyt uždarytus arba
juos atidarius, namelius slėpt. Nes faktas - pritraukia kandis iš lauko.
Čia tik vasarą aktualu. Kai šalta, kandžių lauke nebūna.

Lauro lapai tai niekuo nepadeda. Pas mane sėkmingai, juose kandys
kiaušinius dėjo ir vargo nematė :)