Tema: Re: SOS! kruopu kenkejai
Autorius: Junda
Data: 2011-11-18 09:41:15
Tikrai ne, nes juos ten kaip magnetas traukia, jie visiškai išprotėja
užuodę tuos feromonus. Vienąsyk su pakuote kažkoks gliukas buvo, tai ten
netyčia buvo du feromonų lipdukai vietoj vieno, aš abu ir priklijavau ir
labai pasigailėjau, nes skrido iš viso rajono, kai užsidarėm balkono
stiklus, tai matės kaip daužos į stiklus iš lauko.