Tema: Re: SOS! kruopu kenkejai
Autorius: Indraja
Data: 2011-11-17 17:46:53
Kadangi neggyvenu virs kokio nors prekybcentrio, tai maisto atsargu namie
turiu...
Maistinem kandim actas trukdo veistis. Actas yra gera dezinfekcijos
priemone.
Be maistiniu kandziu dar  buna kazkokie "pupinukai", skruzdes "faraonai" ir
kitokie gyviai.
Nemaciau kas pas ka gyvna, negaliu gincytis :)
Actas nuo skruzdziu nepadeda. "Nameliai" is intiko nepadeda nuo kandziu -
bandem.
As karta net su malta paprika kazkokiu keistu kirmelaiciu buvau parsinesus
is Maximos,
pradziai indely buvo kirmelytes, paskui i kazkokias museles virto...
--
pagarbiai;
Indraja