Tema: Re: SOS! kruopu kenkejai
Autorius: Junda
Data: 2011-11-17 23:28:46
Suvesk bet kuriam ebėjuj CATCHMASTER ir ieškok raudonų pakuočių su
užrašu Meal Moth arba Pantry Pest. Pvz:

http://www.ebay.de/itm/Catchmaster-Meal-Moth-Pantry-Pest-12-Traps-/250737500722?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a611ea232

Reik netingėt per kelis ebėjus prasieiti ir geriausią kainą susirasti.
Aš siųsdavaus iš JAV po 36 namelius, išeidavo pigiausią, atliekamus
parduodavau, nes paklausa žiauri, tiesiog keista, kad dar niekas biznio
neužsuko LT...