Tema: Re: SOS! kruopu kenkejai
Autorius: Indraja
Data: 2011-11-15 15:43:34
Uzuojauta. Pas mane invazija buvo pavasari...
Pirmas dalykas - ne tik spintele, bet ir visus virtuvinius pavirsius
isvalykit acto tirpalu, o ir grynu actu suvilgius skudureli - nepakenks.
Ertmes, kriose gali buti pateke bent ndeideliu maisto dulkeliu - ispurkskite
tuo paciu actu ar jo tirpalu (i tuscia langu plovimo skyscio buteliuka
susipili, ir varai). Actas - neleidzia issiristi naujai kartai is padetu
kiausineliu. O kiausineliai  - vos iziurimuose voratinkliukuose slepiasi.
Vaizdas buna, dar be gyvunu, bet kai pastebi, kad kruopos tarsi "sujungtos"
i gumulelius...
Dar patarimas - nieku gyvu nepilkite kavos tirsciu i geliu vazonus. Labai
dziaugiaus sia kompostavimo metodika, nes virtuve visa laika maloniai kvepia
kava is tu vazoneliu, gelytem irgi patinka... Bet pasirodo tie kavos
tirsciai patinka ir maistinem kandim... Teko ne tik virtuvej esancias, bet
ir visas namu geles persodint i nauja zeme, nes ta, kuri buvo maisyta su
kavos tirsciais - visa buvo uzkresta maistiniu kandziu lervomis :(
Sekmes kovojant.
--
pagarbiai;
Indraja