Tema: Re: Ledai
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-09-18 14:55:44
labadiena. kitajcai net keushinius padyrbineje. nes jie negali
nepadyrbineti. o shokoliadas taigi brungeu! ir dar branks! ;)

"ALORA"  wrote in message news:j5420b$i41$1@trimpas.omnitel.net...

'normaliai padaryti', aisku, labai konkretus pasakymas :) vokietijoje
esencijos ir kitokia beliberda labai aukstos kokybes :) antra
vertus, kokosas ir sokoladas yra per pigus ir per lengvai prieinami, kad
juos falsifikuotu, tad nieko nuostabaus, kad jie naturalus.
o kokia firma?