Tema: Re: Ledai
Autorius: ManXP
Data: 2011-09-17 15:25:44
Gaunu is imones kuri uzsiima didmenine prekyba, kaina priklauso nuo skonio.
Pvz mano mineti kainuoja 20 LT uz 5 litrus, brangiausi yra melyniu ir
irisiniai; po 30 LT. Is pradziu kaina kazkokia itartina buvo, bet kadangi
pazistami gausiai rekomendavo, tai karta surizikavau :)

"tOMZY"  wrote in message news:j51thj$hh7$1@trimpas.omnitel.net...

o kur gauni? brungiai?

"ManXP"  wrote in message news:j51ogc$c94$1@trimpas.omnitel.net...

Didelis saldumas man nepatinka, del to skanesni nebutu :) Skanesni del to,
kad normaliai padaryti. Pvz dabar turiu su kokosu ir sokoladu. Tai vietoj
to, kad kad butu ipilta kokios nors kokoso skonio esencijos ir kakavos,
uztikrintai pritarkuota kokoso ir juodo sokolado. Beje, ka tik paziurejau
ipakavima, tai kazka vokiskai raso apie tuos -18 laipsniu