Tema: Re: Ledai
Autorius: ManXP
Data: 2011-09-17 12:15:56
Didelis saldumas man nepatinka, del to skanesni nebutu :) Skanesni del to,
kad normaliai padaryti. Pvz dabar turiu su kokosu ir sokoladu. Tai vietoj
to, kad kad butu ipilta kokios nors kokoso skonio esencijos ir kakavos,
uztikrintai pritarkuota kokoso ir juodo sokolado. Beje, ka tik paziurejau
ipakavima, tai kazka vokiskai raso apie tuos -18 laipsniu

"ALORA"  wrote in message news:j51a40$umr$1@trimpas.omnitel.net...

'kulinarinis' :) sokoladas visgi nera skirtas valgyti, o greiciau gaminti
kitus patiekalus. Pagal Wikizodyna is vokieciu, Eismasse
irgi yra tas, tad a buvo teisus - tai turetu buti visi produktai be visokiu
stabilizatoriu ir purikliu-kremikliu-skonikliu ir netgi
pries saldyma. Bet pagal ManXP aprasyma, tai tik kazkokia ledu rusis?
Susaldyta ledu mase yra vadinamieji naminiai ledai, o jie
daznai tampa kieti -18 laips. saltyje (pries vartojima reikia palaikyti
saldytuve) ir ju vartojimo laikas trumpas. Pas mumis uz
kampo yra italu seimyna, kuri tokius ledus gamina - nerealybe.
Parduotuviniai vokiski ledai skiriasi nuo lietuvisku kremiskesne
konsistencija ir daug didesniu saldumu. Gal del to jei atrodo skanus?