Tema: Re: Tandyras- rytietiška krosnis
Autorius: Povilas
Data: 2011-07-27 21:52:24
Matai,kadangi mano tikra bobute buvo ruse,tai tebunie -pasake bobute.Kad tik
tamstelei butu lengviau uzmigti,suskelus "protinga" minti!

"ALORA"  wrote in message news:j0lqjr$72v$1@trimpas.omnitel.net...

čia bobutė taip papasakojo, ar esate patyręs?

man yra tekę daug versliškai bendrauti su ruskiais. Jie netgi labai domisi
bendradarbiavimu su mumis, nes mes jiems vartai į Europą,
ko tamsta dar iki šiol nepastebėjote. Antra vertus, tai susiję ir su
dideliais apribojimais, nes seniau į Lietuvą įvežti iš rusyno
buvo daug paprasčiau, nei daba į ES. Bet, pvz., kartais būna išeitis įvežimą
organizuoti per Kaliningradą.

Aš gerai neieškojau, bet ES atrodo šito daikto nėra. Aš asmeniškai tokį irgi
mielai įsigyčiau, bet įtariu, kad kaip ugniavietei jam
galioja kokie nors idiotiški apribojimai. Aišku, visada galima ieškoti
pagalbos pas bobutes ir diedukus, bet mano galva, tokioms
plonybėms sužinoti užtektų vieno skambučio artimesniam gamintojui ir būtų
aišku, kur gali būti šuo pakastas. Jeigu yra kažkokie
draudimai, privačiai šito daikto irgi neįveši, tai kam rizikuot, kad tau
konfiskuotų ne itin pigų daiktą ant sienos?