Tema: Re: Tandyras- rytietiška krosnis
Autorius: ALORA
Data: 2011-07-26 11:57:25
aš nesakiau, kad tikrai neįsiveši, bet, kad gali būti. neaišku, kam šis įrenginys priskirtas. šaunamojo ginklo ar narkatos privačiam
naudojimui irgi neįsiveši :) Tiesiog daikta sne toks jau mažas, kad kaip suvenyrą į tašę įsimestum.
o vakaruose kaip tandooras tik kažkokios baisybės siūlomos http://tandoordepot.com/