Tema: Re: Tandyras- rytietiška krosnis
Autorius: Justas
Data: 2011-07-22 15:54:14
Eini pas indus (turi odminu gatvej - salia konsulato, PC ozas, traku
gatvej nezinau ar turi) ir klausi is kur gavo, manau suorganizuotu atvezima.
O siaip toki galvoju pats pasidaryt, atliko samotiniu plytu. Ner cia
kazkoks didelis isradimas, viskas paprasta ir kartu genialu :)
Taigi jei veztis tai nebent "autentiska" molini