Tema: Re: Tandyras- rytietiška krosnis
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-26 11:37:11
Apart tos vietos kur privaciam nauodojimui neisivesi - tai sakyciau niekur nenusisnekejo. O del draudimo ir privaciam naudojimui isvezti tai abejoju, tai nera kokios narkotines, sprogstamosios medziagos ar pan. neturetu drausti privatus ivezimo. O jei jau imtis prekybos - manau, kad bus visokiu apribojimu alia instrukcijos, apsaugos ir pan. Pasiziurek vis atsiranda info apie nesaugius produktus isimamus is rinkos ir pan.

T:)