Tema: Re: Tandyras- rytietiška krosnis
Autorius: ALORA
Data: 2011-07-26 10:33:15
čia bobutė taip papasakojo, ar esate patyręs?

man yra tekę daug versliškai bendrauti su ruskiais. Jie netgi labai domisi bendradarbiavimu su mumis, nes mes jiems vartai į Europą,
ko tamsta dar iki šiol nepastebėjote. Antra vertus, tai susiję ir su dideliais apribojimais, nes seniau į Lietuvą įvežti iš rusyno
buvo daug paprasčiau, nei daba į ES. Bet, pvz., kartais būna išeitis įvežimą organizuoti per Kaliningradą.

Aš gerai neieškojau, bet ES atrodo šito daikto nėra. Aš asmeniškai tokį irgi mielai įsigyčiau, bet įtariu, kad kaip ugniavietei jam
galioja kokie nors idiotiški apribojimai. Aišku, visada galima ieškoti pagalbos pas bobutes ir diedukus, bet mano galva, tokioms
plonybėms sužinoti užtektų vieno skambučio artimesniam gamintojui ir būtų aišku, kur gali būti šuo pakastas. Jeigu yra kažkokie
draudimai, privačiai šito daikto irgi neįveši, tai kam rizikuot, kad tau konfiskuotų ne itin pigų daiktą ant sienos?