Tema: Re: Tandyras- rytietiška krosnis
Autorius: Justas
Data: 2011-07-26 16:31:23
Tai buten tie moliniai ir plieniniai (pastarieji labiau naudojami
maitinimo istaigose) yra labiausiai paplite europoje. Tas rusiskas
variantas sakyciau yra labiau neiprastas.
Labai keista butu teigti, kad ES sito daikto nera, kuomet europoje
turime tokia indu ir pakistanieciu populiacija su savo maitinimo istaigomis.