Tema: Re: Kieti sūriai
Autorius: Junda
Data: 2011-02-26 21:16:19
Paskutinį kartą pirkau jį Norvegijoj prieš 5 metus, tada tokis nemažas
gabalas kainavo 20 kronų, tai apie 10 Lt. bus. Bet dabar nepasakysiu, ar
ten buvo 400 ar 500 g. Tų rudų sūrių pagal tamsumą yra kelių rūšių, tai
kai kurie brangesni. Kai pagalvoji, tas brunost gi yra iš ožkos pieno,
tai pas mus iškart automatiškai daug kainuotų...