Tema: Re: Kieti sūriai
Autorius: Seitan
Data: 2011-02-26 02:58:26
Jauchiasi skonis. O kame kruvini eurai? Chia tipo lituviskas kvailas
nusistaymas, kad kas kazhkiek brangiau, tai ne mums? Kaina priimtina, kokybe
daug kartu geresne. Zhinoma, jei jau pokshtajama ta tema, tada taip, -
geriau eis padzhiovintas surio produktas uzh 5 litus.

"shimtas kinieciu"  wrote in message

jaucesi kiekvieno kruvino euro skonis, anea? ;)