Tema: Re: Kieti sūriai
Autorius: Junda
Data: 2011-02-25 22:37:31
Nu Džiugas yra blanki tokio sūrio kopija. Bet kaip lietuviškas produktas
jis man labai mielas ir mes dažnai jį vartojam. Kristalų tame pačiame
seniausiame yra labai nedaug lyginant su šituo Reypenaer VSOP. Ir
saldumas jų labai skirias. Džiugo toks paprastas, o ano toks brandus,
turtingas skonis, sunku aprašyt, reik paragaut.