Tema: Re: Q: Gera receptu knyga
Autorius: tds
Data: 2011-01-03 11:16:38
turim abi Beatos knygas... pirma ivertinta gausiai teigiamai, o kadangi
antra tik per Kaledas isigijom - pirmas isbandytas receptas - daug pliusu,
reikia tiketis ir kiti teigiami bus :)

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message
zmona perverte ta beata ir .. nu nerado anei vieno patiekalo kury pagamint
noretusi ..
nu tik kashkoks tortas gal gal palei nostaglyje bet ir tas neteisyngai ;)