Tema: Re: Gera receptu knyga
Autorius: Justas
Data: 2010-12-29 10:17:10
Butent.
Mano nuomone sau pirkti galima nebent temines knygas, t.y. kazkurios
salies virtuve, dar geriau jei ten buna ne vien pliki receptai bet ir
paskaitymo apie gaminimo tradicijas ar panasiai. jau daug metu
stengiuosi po tokia knyga atsivezt ir svetimu krastu.
Tokios knygos kaip beatos, lino, gustavo, pogrebnojaus, jagelavic ir tt
neturi jokios vertes - tiek pat ir aisku daugiau eiliniu receptu galima
rasti interneto platybese.