Tema: Re: Gera receptu knyga
Autorius: Dautarte
Data: 2011-01-03 01:46:40
Su mediteranejos karma rekomenduoju "Culinaria Italy"
(http://www.amazon.com/Culinaria-Italy-Claudia-Piras/dp/3829029012) arba
"Culinaria France"
(http://www.amazon.com/Culinaria-France-Andre-Domine/dp/3829020198).
Turiu abi, lenku kalba. Labai patinka. Daug informacijos apie regionus,
grazios nuotraukos, siek tiek receptu. Leidzia galvoje susisteminti
kulinarini info apie sali. Bet jos greiciau eina, kaip albumai, o ne kaip
receptu knygos. Yra du formatai. Pirmas, brangesnis - kietas virselis, labai
didele ir sunki (mano Italija tokia) - baisiai neparanki, bet uztat
nuotraukos ir raides dideles, gera pries miega pavartyti. Antras, 2-3 kartus
pigesnis - minkstas virselis, mazesne a la siek tiek didesnio formato negu
paprasta knyga (mano Prancuzija, mokejau 36 zl), daug patogesne, bet uztat
nuotraukos ir raides mazesnes, kokybe aisku puiki, bet matosi, kad pirmo
formato resize'as.

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message
bet be mediteranejos karmos ;)