Tema: Re: Gera receptu knyga
Autorius: jurgis
Data: 2010-12-29 08:36:16
Receptų knygos ne tik daiktas rinkt dulkėm ar puošt lentyną - be to tai gražus foto albumas. Nes knygos sėkmė, ar net kulinarinio blogo sėkmės didžiausia dalis - gražios fotografijos.

O jei rimtai - žmona labai džiaugiasi Beatos knyga, ir reguliariai ką nors iš jos pagamina. Gaunas neypač skaniai, bet čia ne tik knygoje esmė...