Tema: Re: Gera receptu knyga
Autorius: Junda
Data: 2010-12-29 16:14:20
Man patinka Beatos receptai savo paprastumu, nėra ten jokių super duper
retų negirdėtų ingredientų ir padaryt viską gana greitai ir be patirties
galima. Ir netgi labai skaniai gaunas. Vieną vaikišką receptą baisiai
visa šeima pamėgo. Sakyčiau, receptai skirti žmonėms, neturintiems labai
daug patirties virtuvėje.

50 Litų yra labai daug. Sau tikrai nepirkčiau. Dovanai gal. Reikėjo
pasinaudot Maximos akcija ir su 30 proc nuolaida pirkt.