Tema: Re: Naminis vynas
Autorius: Justas
Data: 2010-10-22 11:39:27
Saunu, kad tau teko bendrauti, tik tai nieko nereiskia. Idomu kiek
didele ta tikimybe, but idomu sita tema papletot, nes praktiskai visi
raudoni vynai ten yra iki 50lt.

Vyna is lietuvisku vynuogiu esu dares karta. Pazystamas dave pora kibiru
vynuogiu, augo zagarej. Aromatas ir cukraus kiekis buvo panasus i
Lidija, tik uogos smulkesnes ir sausesnes. Ir isvis prie ko cia actas,
chemijos pagrindus primirsote?