Tema: Re: Naminis vynas
Autorius: sonca
Data: 2010-10-21 16:20:29
Aaaaa, tai o.gurmanai saldaus vyno negeria. Gurmaniška yra tik sausas, tik
ne pigesnis nei 50lt už butelį, tik gero derliaus, tik rūšinis ir tik žinomo
gamintojo :D
Lietuvių bėda yra tame, kad nemokama priimti kitos nuomonės, aš pasakiau
vadinasi esu teisus :) o perdėtas gurmaniškumas, rodo proviancialuma.