Tema: Re: Naminis vynas
Autorius: Justas
Data: 2010-10-21 17:10:10
Viskas cia prasidejo nuo to, kad ikisau savo trigrasi del gamybos
technologijos. Raudonas vynas yra daromas is traiskytu vynuogiu, o ne ju
sulciu. Norejau pakritikuoti iskreiptus lietuviu vyndarystes metodus.

Beje is lietuvisku vynuogiu irgi gaunasi padorus vynas, mieliu uztenka
nuo uogu, cukraus irgi, tik darant mazesni kieki reikia statyt voztuva.
Atviros backos principas galioja kai misos yra tarkim virs 100l

Savo skonio niekam primest nenoriu ir ramiai galiu gyvent, zinodamas kad
kiti kazka mato kitaip. Bet yra tokiu dalyku, kuomet nereiktu praleist
progos pasneketi apie nusistovejusius dalykus. Pavyzdziui pries pora
savaiciu teko dalyvaut moldovos vyno dienose, ir vienas kolega
kategoriskai atsisakinejo ir negere naminio vyno, motyvuodamas tuo, kad
saldziu vynu negeria.
tokie steoreotipai yra pas mus ir vyno darymo tradicijos tokios, kad
naminis vynas butinai turi but stiprus ir saldus. o gal as ir cia klystu
ir persu per prievarta savo nuomone kaip teisinga :)