Tema: Re: Naminis vynas
Autorius: trickyvic
Data: 2010-10-22 11:14:30
Va cia pizdanul ir net rytojui nepalikai

Justas wrote:
> Viskas cia prasidejo nuo to, kad ikisau savo trigrasi del gamybos
> technologijos. Raudonas vynas yra daromas is traiskytu vynuogiu, o ne ju
> sulciu. Norejau pakritikuoti iskreiptus lietuviu vyndarystes metodus.

Kazkodel koki tu vyna begautum iki sakykim 50 lt kainos yra didele
tikimybe jog yra pagmintas is elementariu baltu vynuogiu ir parausvintas
chemikalu pagalba.
( Beje teko bendrauti su tais paciais moldavais kurie tai irgi patvirtino)

> Beje is lietuvisku vynuogiu irgi gaunasi padorus vynas, mieliu uztenka
> nuo uogu, cukraus irgi, tik darant mazesni kieki reikia statyt voztuva.
> Atviros backos principas galioja kai misos yra tarkim virs 100l

Kaip is Lietuvisku vynuogiu gali gautis padorus vynas, (aisku padorumo
ribos yra kiekvienam savos)?
Lietuvisku vynuogiu vyna ( o gal reiketu sakyti acta) lai geria patsai
tu ir D. Velicka

P.S. Kad tau remuo visa gyvenima estu po tokiu gerimu...