Tema: Re: kedru riesutai
Autorius: Junda
Data: 2010-10-05 18:18:02
Čia gal visagaliai konservantai jiems padeda? Iš tikro nežinau,
paskaičiau ant pesto etiketės (pirktas iš Marks&Spencers, brangus), tai
nieko tokio neradau, tik pieno rūgštį. Bet yra tekę pirkt prastesnių iš
Maximos (vienas net su saulėgrąžų aliejum buvo, išvis pornografija), tai
atidarius, per porą sav. supelydavo.

Aš kai vasarą pasidariau puslitrį tai jį vieną ir suvalgiau su vynu :)
Per savaitę. Tai nežinau, kaip jis būtų išsilaikęs. Draugė skundės, kad
pasidarė ir supelyjo per 3 sav. Manau, kad daug daug aliejaus didina
galimybę ilgiau išsilaikyti. Bet kad pusmetį laikytųs, tai nelabai
tikiu. Nu papasakosit, kaip ten yra.