Tema: Re: kedru riesutai
Autorius: ALORA
Data: 2010-09-25 00:04:21
man kažkada lygiai tokie pat požymiai buvo nuo Pu-erh (ar kažkaip panašiai
vadinasi) arbatos. Irgi visus tyrimus teko atlikti ir irgi nieko nerado, bet
gydė nuo retikulopatijos :) Po to, po kokių 2-3 metų, vėl tokios pačios
arbatos išgėriau, ir vėl tas pats skausmas suraitė. Paskui man vienas
chemikas irgi pasakė, kad tai greičiausia dėl mikrobų-grybelių ir
oksidacijos sukeltas uždegiminis procesas, todėl padėjo ir priešuždegiminiai
vaistai