Tema: Re: kedru riesutai
Autorius: Povilas
Data: 2010-09-25 15:38:19

"Resolut 7" <rustisTRINTI@gmail.com> parašė naujienų
news:i7j7i5$ebi$1@trimpas.omnitel.net...
> Pu-erh kaip ir turetu kepenis reabilituot ,pagal visa filosofija. Taciau,
> kadangi reto slykstumo, po pirmo paragavimo nebetesiau vartojimo :)
> Ji ten kazkaip pudyta/fermentuota/rukyta arbata.

Pu-erh is jos gimtines yra geris, o jeigu ta pu-erh yra dar ir brandinta ne
vienerius metelius, tai ji ir kainuoja atatinkamai. Buvo pazystamas
maskolius man privezes is Kinijos ivairiu arbateliu, tai teko laba pakeisti
savo poziuri I zalias arbatas, kuriu anksciau be papildomu priedu ir nelabai
megdavau. Lygiai tas pats ir su pu-erh, kurios jis man buvo atvaaezes - ten
buvo  delno dydzio presuota "saiba" ir brandinta ji buvo apie 12 meteliu.Tai
patikek,kad skonis labai skiriasi netgi nuo tu brangiuju Presto isfasavimo
"saibuciu" susuktu I popieriuka.