Tema: Re: kedru riesutai
Autorius: NiTrOgEn
Data: 2010-09-24 21:46:26
As tau, Povilai, galiu draugiskai patarti nesikankiti beieskant kedro riesutu. Irgi toki klausima ankstyva pavasari turejau, tad buvau ir turgu ismaises, taciau ten tik negliaudyti, parduotuves ismindziojes, kol pagaliau suradau Ukmerges Maximoje, taciau kaina tokia nekrikscioniska buvo ~10Lt uz 50g. (~200Lt/kg!!!). Ok, sakau, nors girdejau, kad kedro riesutus pesto padaze puikiausiai keicia graikiniai arba is bedos anakardziai, takart buvau uzsispyres, nes norejau "autentisko" pesto recepto. Zodziu, veliau palygintas kedru pestotikrai nebuvo pranasesnis uz graikiniu r. pesto, o gal ir net prastesnis..Tad mano patarimas- nori sutaupyt, imk graikinius ir nesuk sau galvos- skonines savybes del to tikrai nenukentes (zinoma, jei su bazilikais ir parmezanu viskas bus gut), nori burzujus buti- jamk kedrus :)