Tema: Re: kedru riesutai
Autorius: ALORA
Data: 2010-09-26 16:38:26
vava, aš irgi dovanų buvau gavusi iš Kinijos, tipo labai brangios ir geros
:) Skonis savotiškas, bet man asmeniškai patiko. Aišku, aš ją tvarkingai
sugėriau ir su skausmais visai nesusiejau, iki to sekančio karto. Po to
daugiau ir negėriau, ir skausmas irgi neatsikartojo. Galbūt organizmai kiek
skirtingai į toksinus reaguoja. Galbūt kažkas kaip alerginė reakcija
išsivystė ir dabar pakanka mažo kiekio, kad vėl tipo uždegimą sukeltų