Tema: Re: pipiru derlius
Autorius: Dautarte
Data: 2010-09-01 18:08:09
Taigi procesas toks:
1d. Paruosti cili - plonasienius (Habanero, Cayenne i Thai) perpjauti
pusiau, o  storasienius (Jalapeno) - juostelemis, sudeti i stiklaini.
Uzvirinti sirupa,verdanciu uzpilti pipirus. Pipiriukus ko nors prispausti,
kad visi butu apsemti sirupo. Likusio sirupo neispilti.
Del temp. raso taip: kai kuriuose receptuose siuloma pilti vos silta sirupa,
bet pipiriukai uzpilti karstu sirupu negenda, o ir karmelizacijos procesas
vyksta greiciau. Pries visus samanizmus pipirus galima isvirti, bet tuomet
jie bus minksti ir praras forma.

2 d. Nupilti sirupa, ipilti vakarikscius sirupo likucius, prideti cukraus,
uzvirinti, uzpilti pipirus, sirupo likuciu neispilti. Laikyti 24 val.

3-5 d. Kartojame viska. 5-ta d. laikome 48 val.

7 d. Viska t.y. cili su sirupu uzvirinti ant nedideles ugnies ir palaikyti 1
min. Po to nupilti sirupa, pipiriukus isimti ant groteliu, palikti 2 val.,
dziovinti orkaiteje su pravertomis durelemis - tem. 100-150C, laikas 15
min., jei yra konvekcija - ijungti. Po 10 min. patikrinti, jei reikia,
dziovinti dar max. 10 min. (cia net lenkiskai nelabai aiskiai parasyta -
iseina, kad dziovinti reikia max. 20 min.). Atausinti iki kambario temp.,
laikyti sausoje vietoje, galima apibarstyti cukru-pudra.

8 d. ir veliau - grizti pas gurmanus  ir papasakoti apie rezultatus ;)