Tema: Re: pipiru derlius
Autorius: Eyjafallajokull
Data: 2010-09-01 16:23:16
Aštrumų mėgėjai,

Chili cukruje, gal trumpai pakomentuotumėt? Bijau kad nuo gugles vertimo ko
ne taip nepadaryčiau :) patikslink ar viską aiškiai supratau:)

Proporcijos aiškios.
1d. užpilam sirupu (nesupratau, kokio karštumo geriausia)
2d. Nupilam sirupą, jį užverdam pridėdami dar porą šaukštų cukraus ir vėl
užpilam.
3-5d. kartojam procedūrą.
7d. Nesupratau ką ten daryt 1 minutę ? Paskui su džiovinimu irgi lyg aišku.

Dėkui.