Tema: Re: q: kur mastau neteisingai:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-05-18 20:44:03
Nius, kazhkaip zhalia mesa (kas tai bebutu, zhuvis, ar karve:) - man kazhkaip nera pirmas pasirinkimas - ash net steika mediuma tik valgau - rare - bifky kaiptais nejauku valgyt - zhmona ishvis matyt pasiustu kur artimuju rytu link (ar kur ten siunchiama, man su geografija naprezhonka=), jei papjaustychiau mesa ir sakychiau - nu va, valgom=)