Tema: Re: q: kur mastau neteisingai:)
Autorius: SMart
Data: 2010-05-18 17:30:11

> tai vat pazhios darzhoves mano norimu atveju turi praktishkai tik sushilt, ir troshkintis kaip galima nazhiau - t.y. kad pvz morkos liktu kietos ir "krimsinchios" :)

Na tai sprendimas paprastas - kepi iki tiek kiek nori, o po to dedi mėsą
pašildymui. Jei daržoves kepsi irgi 30 sek, tada paprasčiausiai kartu :)

> Aha, tai laima ish ten reikia mest?

Laimas/citrina kaip marinavimo ingredientas man yra ganėtinai slidus.
Trumpam laikui kaip ir gerai, bet jei perlaikyt, tai pradeda iš mėsos
per labai atlaisvint skystį. Šitoj vietoj didžiulis universalas yra
svogūnas. supjausčius griežinėliais ir gerai sumaigius iki sulčių, tai
ar 20 min. ar 4 val. abiem atvejais bus gerai.

> vat su shituo blogiauisa, bo i turgu vazhiuot tingiu, o ka rasiu aplink save esanchiuose miniatiuriniuose rimi su maGsima yra didis klausimas...

Už išpjovą atsilankstysi 79.99 o ir kokybė bus vidutinė, o mini
parduotuvėlėse nelabai ir rasi.

> ash tiesa pasakius susikepiau farsha su savo "mirtinu mishiniu" (i kuri ieina kajeno pipirai, ashtrus tailandietishkas padazhas ir panashus dzhaiugsmai:) - ir tiesiog "niatchadia at kasy" kimshau i pakeptas pitas darzhoves ir dinamitini farsha - ir buvo uber skanu... aishku matyt dar ir del to, kad visa diena nevalges buvau, ale vistiek:)

Gal dar variantas stambiai maltas faršas arba kapota jautiena.... tada
ir sprandinė ir iš bėdos kumpis suais :)

M.