Tema: Re: Troskinys "how to"?
Autorius: Gipsas
Data: 2010-05-04 09:19:18
siaip tai, ka sako paslaptingasis agentas 7, yra dalis tiesos...
Nelaikau saves paskutiniu lameriu kulinarijoje, bet su lietuviska jautiena
tikrai yra didelis issukis padaryti minkstai ir skaniai. Vienintelis atvejis
ishpvoja, su kuria visada viskas OK.
O su kitomis dalimis didziule problema..kartais gali troshkinti kiek nori -
ji kieta, arba tasi. Jei tesi troskinima ilgiau nei 3 val. mesa pasidaro gal
ir minskta, bet "isprievartauta" joje nebera sulciu, sausa kaip koks
popierius..
vienu zodziu liudnvua