Tema: Re: Troskinys "how to"?
Autorius: Dautarte
Data: 2010-04-28 12:19:34
Apkepimas labai netgi galioja. Nepaaiskinsiu, kam ir kodel, bet visuose
receptuose ar tai jautienoje burgundiskai, ar bet kuriame vengriskame
guliase visur reikia apskrudinti mesa. Gal del skonio, o gal dar kokiu
niuansu yra.
Tiesa sakant, po tavo klausymo pradejau galvoti, ar kada nors man isejo
kieta mesa... Ne, niekada. Svarbu ilgai (2-3-4 val.) troskinti ant labai
mazos ugnies. Ir tiek. Karves dalis nesvarbi.

Perskaiciau tavo recepta. Gal tuos pomidorus per anksti suverti? Jie
rugstus. Gal cia suo pakastas. Kai gaminu pvz. vengriska guliaso sriuba ar
pan. tai pomidorus dedu, kai jau mesa visiskai minksta, taip buvo pagal
recepta. Nors is kitos puses italiski sonkauliukai troskinti pomidoruose
gaunasi pasakiskai minksti ir tirpstantys burnoje... bet gal kiaulienai tai
negalioja...

Be to paprika atiduoda savo skoni ir aromata riebaluose, todel ja reikia
deti kepinant mesa ar darzoves ir pakepinti iki prades kvepeti (sekundziu
reikalas), bet neilgiau, nes taps karti.