Tema: Re: apie kiausinius
Autorius: BigM
Data: 2010-03-15 15:37:32
Na taip. Įdomus, bet iš esmės čia kaip ir teorija, o praktikoje dalis tų
mix'ų yra kaip ir visuotinai pripažįstama kaip kokybės etalonas, tad tu kaip
ir neturi teisės įsivaizduoti kitokią kokybę :)

bet ir suabsoliutinti kito varianto, kad kokybei nusakyti yra tam tikras
mix'as negalima - juk tokiu atveju būtų tik vienas automobilio modelis, tik
vienas televizorius ir pan.

O kai dar įsivelia kainos/kokybės santykis į visą šitą reikalą, tai iš viso
smagu :)

Ir dar patikslinimui, kad ne "nepatinka", o kas nepatenkina mano lūkesčių.
Todėl dažnu atveju ir negalima pasakyti kokiam nors veikėjui koks
automobilis yra kokybiškas, nes tai iš esmės priklauso nuo kiekvieno
individo lūkesčių.