Tema: Re: apie kiausinius
Autorius: Junda
Data: 2010-03-10 16:43:30
Aha, paskaičiau viskas aišku. Kažkodėl man irgi atrodo, kad rudas
kiaušinis yra geresnis, mano mama ir močiutė tik tokius pirko, ir aš
tokius perku. Bet dabar susimąsčiau, gal būtų balti lygiai tokie patys.
Tik tiek, kad kaimiški kuriuos perkam, dažniausiai būna rudi. Man rodos,
paprastai Maximose rudi kiaušiniai yra brangesni už baltus.