Tema: Re: apie kiausinius
Autorius: bzik
Data: 2010-03-10 09:59:01
trynio spalva gali buti nuo skirtingu pasaru
jei ziuret oficialia info, tai veisline vista tinkamomis salygomis sudeda 2-3 kartus maziau kiausiniu, nei metuose dienu http://www.vetinfo.lt/59/sub-5.html
Kaip deslumas pasiskirsto metu eigoje nezinau, bet logiska, kad jis sumazeja (saltis, sviesos trukumas, laisves trukumas, mitybos pokytis). Nemanau, kad bobute sudaro geras salygas :)