Tema: Re: apie kiausinius
Autorius: Ruta
Data: 2010-03-12 21:24:44
Priklauso, bet čia du skirtingi dalykai :))

Geltonumą tryniui (ir, beje, ir sviestui) priduoda karotinas. Karotino
virštos prisilesioja su žolėm, taigi realiai - jei jų papildomai tuo
karotinu nelesinsi, žiemą kiaušiniai gali būti tik blyškūs. O bet
tačiau, kadangi žolė žolei nelygu, tai priklausomai nuo vietinės joms
prieinamos floros ir vasarą nebūtinai baisiai geltonas trynys turi būti.

Ir, kaip jau kažkas čia sakė, dar ir nuo veislės priklauso.

Taip kad trynio spalva pati savaime apie kiaušinio kokybę nesako nieko.