Tema: Re: juros gerybes
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-05 10:33:30

"SMart" <strazdaitisNoSpAm@gmail.com> parašė naujienų
news:mn.2a227da3faeb1745.0@gmail.com...
> Na aš irgi nemažai žvejoju, bet tokio kiekio lašišų ir šlakių, kad
> atskirčiau vietinė ar ne, dar nesugavau (tiksliau nesugavau nei vienos
> lašišos nes neturėjau licenzijos ir sugavęs paleidau keturis šlakius nes
> neturėjau licenzijos).

Matai, ten buvo ne lasisa o slakiai, taigi matosi kokio sviezumo zuvis + kai
pasako, kad tera 2 zuvys, tai irgi aisku, kad jos yra ne is furos-saldytuvo.
O sudytos musiskos lasisos praeita savaite maciau ir koralu turgelyje -
kazkuriame tai is tu zuvies kioskeliu, kurie yra muriniu kioskeliu eileje.

Bet jei pardavėja pati sako tada taip .....
> blogis. Aišku ji pati nelabai supranta, kad tai saugoma-reguliuojama
> populiacija. O turėdamas šitą info kur nors kreipeisi AA, policija ?

Nusipirkau ir nunesiau mentams i greta esanti komisariata.... ten ja
pasudeme ir su snapsu suvartojome tuoj pat :)